Home > Rail > Eurostar gaat voor totale reiservaring

Eurostar gaat voor totale reiservaring

Eurostar biedt reizigers voortaan een pakket van treinticket en zorgvuldig geselecteerde hotels aan. Het nieuwe aanbod is samengesteld uit hotels in het centrum van Londen, Brussel, Parijs, Amsterdam en Rijsel, en dit voor elk budget. De hotels werden gegroepeerd in verschillende thema’s, gaande van designpareltjes tot gastronomische hotspots, en werden alle getest en goedgekeurd door Eurostar.

Binnenkort kunnen passagiers hun hele reis bij de boeking volledig afstemmen op een thema, gaande van cultuur en gastronomie tot ontspanning, een speciale gelegenheid, budgetvriendelijk of met de hele familie…  Het hotelaanbod is de eerste van een reeks innovaties bij Eurostar. Binnenkort wordt ook een reeks op maat gemaakte ervaringen geïntroduceerd op het vlak van muziek, theater en entertainment.

“We hebben het nieuwe platform gecreëerd om onze passagiers mee te nemen op meer dan een reis alleen, aldus Roberto Abbondio, Managing Director New Digital Business bij Eurostar. De eerste stap is om een kwalitatieve verblijfsplaats aan te bieden, waarna we langdurige samenwerkingen aangaan met het beste dat onze steden te bieden hebben, gaande van topattracties tot meer op maat gemaakte avonturen. De meerderheid van onze collega’s wonen overigens in onze belangrijkste bestemmingen. We kennen die steden dus door en door”.

In Londen stelt Eurostar de foodies onder de passagiers The Kensington en The Edition voor, voor cultuurliefhebbers het Double Tree Hilton Greenwich en St Pancras Renaissance, voor shoppers The Langham, voor wie zich wil ontspannen The Franklin Hotel , voor “ontdekkers” het Victory House Hotel, en The LaLit Londen voor wie van mooie uitzichten houdt.

Gaat Eurostar nu de weg van de touroperating op?

“We willen ons alleszins differentiëren van het “andere” marktaanbod, aldus Roberto Abbondio. Er is veel competitie op de markt, maar wij willen van een Eurostar-trip een “volledige” ervaring maken en de relatie met onze passagiers verder personaliseren door een “ideal journey” aan te bieden”.

Reizen naar sportwedstrijden
x

Check Also

Meininger Hotel Amsterdam Amstel: het hybride verdienmodel van de toekomst?

De Meininger Group nam onlangs haar tweede hotel in Amsterdam in gebruik. Het Meininger Hotel Amsterdam Amstel ligt op een ...

Please turn AdBlock off

Oops... do you have an ad blocker?

We are always busy finding news that will be of value to you, and to cover our costs we feature ads on this website.  Visitors with ad blocking software severely hamper our ability to do good work for both the reader (you) and our suppliers.


Considering that our ads are not invasive, and may at times even be of great interest to you (famtrip notifications, to name but one), we'd really appreciate if you could turn OFF your ad blocker for this domain name.


Thank you.